7 februari 2014

Inschrijving als beëdigd vertaalster verlengd!
Mijn dag kan niet meer stuk, want vandaag ontving ik bericht van het bureau Wbtv: mijn registratie als beëdigd vertaalster voor Duits-Nederlands en Frans-Nederlands wordt met ingang van 26 februari a.s. verlengd tot 25 februari 2019. Volgens het bureau heb ik aangetoond dat ik aan de voorwaarden voor verlenging heb voldaan. Mooi! Dan kan ik vanaf 1 maart weer vol goede moed gaan beginnen aan de volgende serie cursussen en workshops die PE-punten opleveren.
Al met al viel de procedure voor verlenging me wel mee: binnen een week had ik mijn VOG en de bevestiging van verlenging door het bureau kreeg ik binnen twee weken. Uiteindelijk ben ik blij dat ik vorig jaar toch nog een ware eindspurt heb ingezet om het vereiste aantal PE-punten bij elkaar te sprokkelen, hoewel ik daarvoor eerst tot de ontdekking moest komen dat ik in de eerste vier jaar van mijn inschrijving feitelijk te weinig punten had verzameld. Gelukkig weet ik nu beter wat er de komende vijf jaar van me wordt verwacht....

 

Geen opmerkingen: