4 november 2011

Beursberichten
We hebben twee drukke dagen achter de rug, waarin veel worstjes werden uitgetest en waarin ook een aantal bestaande klanten onze stand kwamen bezoeken, met wie ik dus ook mocht kennismaken. Leuke bijkomstigheid vond ik dat er nog aardig wat familiebedrijven tussen blijken te zitten. Volgens onze man in Amerika mogen we blij zijn met een flink aantal bijzonder interessante 'leads' (mogelijkheden). Sinds woensdag is ons team versterkt met nog twee medewerkers uit Nederland en dat bleek een goede zaak: zo konden we toch alle belangstellenden de gevraagde uitleg geven.
Woensdagochtend heb ik een paar uur in zonnig en warm Chicago kunnen rondwandelen. Het was prachtig weer en ik heb genoten van de buitenlucht, de ambiance van zo'n grote stad en van Lake Michigan (ondanks de wind). Chicago heet niet voor niets 'the windy city'. Vanuit het hotel startte ik op weg naar Navy Pier, via de Chicago Riverwalk naar The Loop, een prachtige tocht, die eindigde met koffie & een muffin bij Starbucks.
We dineerden in bijzondere restaurants, zoals Smith & Wollensky, waar we een kijkje in de keuken en in de 'vleeskoelkast' mochten nemen, onder leiding van een ongelofelijk enthousiaste sous-chef. Maar ook in het Grand Lux Cafe, helemaal in Jugendstil ingericht, waar het eten heerlijk smaakte.
Na deze volle dagen is het vandaag een stuk rustiger. Vanmiddag vertrekken we iets voor het einde van de beurs naar het vliegveld en dan zit deze boeiende, spannende en leuke week in Chicago er al weer op. Ik vond het een bijzondere ervaring en ben erg blij dat ik een aantal klanten heb kunnen ontmoeten, maar bijvoorbeeld ook kennis heb kunnen maken met het team in Amerika. Over twee jaar wordt deze beurs opnieuw georganiseerd, dus Chicago, I'll be back!

Geen opmerkingen: