28 oktober 2011

 Go to FPSA HomeChicago
Komende week zal mijn blog een paar dagen in het teken staan van mijn bezoek aan de Process Expo in Chicago (www.myprocessexpo.com). Deze beurs woon ik bij als bestuurslid (3e generatie) en ambassadrice van/voor ons familiebedrijf. Ruitenberg Ingredients heeft er een prachtige stand, dus laat de (nieuwe) klanten nu maar komen... De organisatie schrijft in superlatieven over dit evenement en verwacht 10.000+ bezoekers!
Voor mij dus even een weekje zonder vertalingen, maar met een duik in de 'American way of life', zowel tijdens de beurs als daarbuiten. Hopelijk blijft er voldoende tijd over om ook enkele highlights van deze enorme stad te gaan bekijken. Mocht het meevallen met de kou, dan zit er misschien zelfs nog wel een boottochtje over Lake Michigan in. Zojuist heb ik de laatste administratieve klussen voor Diets & Deutsch Vertalingen afgerond, dus wat mij betreft kan het weekend beginnen! Thuis staan er nog wel wat zaken op de agenda, vooral organisatorisch en praktisch van aard, zodat de rest van het gezin het makkelijk een weekje zonder mij af kan. Intussen heb ik mijn garderobe ook bij elkaar gesprokkeld (met dank aan Ellen voor haar hulp bij het uitzoeken van de accessoires, ze zijn een schot in de roos!) - zakelijk met een twist - dus die kan de koffer in. Chicago, here I come!

Geen opmerkingen: