1 september 2010


FEEST

Vandaag is er reden voor een bescheiden feestje:
Diets & Deutsch Vertalingen bestaat 15 jaar!

Er is veel gebeurd in al die jaren en ook ik heb uiteraard ups
en downs gekend, maar uiteindelijk is de keuze destijds
om voor mezelf te beginnen absoluut juist gebleken.
Ik ben dan ook bijzonder blij en trots dat het me
is gelukt om als zelfstandig vertaalster zonder
personeel (oftewel als 'zvp-ster') het hoofd
ruimschoots boven water te houden.

Het geheim? Ik prijs mij zeer gelukkig met fijne opdrachtgevers,
met wie ik vaak al vele jaren erg prettig samenwerk en die
zorgen voor interessante of uitdagende opdrachten, waar
ik elke dag weer van kan leren, en tegelijkertijd voor
afwisseling qua werk, waardoor ik het gevoel houd
dat ik het leukste beroep van de wereld heb!

Wat wil een mens nog meer?
Nog minstens 15 jaar erbij!


Geen opmerkingen: