16 juli 2010

Op naar Frankrijk, naar de zon en de zee
Als gevolg van een ongelukkige beweging heb ik het weekend voor onze vakantie de mediale band van mijn rechternkie verdraaid en beschadigd. De huisarts adviseerde rust en beperkt (onbelast) bewegen en gaf gelukkig ook sterke pijnstillers mee en dat was wel nodig ook! Het is dus nog maar zeer de vraag of (kano)varen er komende weken in zit en of het zin heeft om mijn eigen kano mee te nemen. Vandaag heb ik voor het eerst na dagen immobiliteit weer geprobeerd te fietsen. Het ging gelukkig wel, maar nog niet van harte. Toch neem ik die voor de zekerheid mee, daar kan ik namelijk onbelast mee bewegen dankzij het elektrische duwtje in de rug. Maar verder wordt het een bijzonder rustige vakantie voor mij, vrees ik...
Vandaag heb ik alle zakelijke beslommeringen kunnen afronden, de backups zijn gemaakt, mijn hoofdcomputer mag bij MyCom vakantie gaan vieren, die is na 2,5 week nog steeds niet terug van reparatie, en alle administratieve klussen zijn geklaard. De caravan staat voor de deur om te worden ingeladen en dat is vast sneller gepiept dan anders, want dit jaar gaan we voor het eerst met slechts 2 van de 4 tieners op reis. Dat zal sowieso wel even wennen worden na jaren waarin we met het hele gezin (6) vakantie vierden. Die drie weken vliegen vast voorbij en voor ik het weet is het begin augustus, dan hoop ik in elk geval fysiek ook weer helemaal fit te zijn. Fijne zomer(vakantie) allemaal!

Geen opmerkingen: