26 maart 2009

Maart roert zijn staart
Terwijl regen en wind hier nog steeds tegen de ramen slaan ben ik bezig met het wegwerken van een aantal administratieve klussen (niet mijn favoriete bezigheid overigens, meer een noodzakelijk kwaad) en het bijwerken van mijn blog. Vandaag had ik gereserveerd voor een zeer interessante bijeenkomst bij Ruitenberg Ingredients, ons familiebedrijf, met een afvaardiging van de vereniging voor familiebedrijven in Nederland (FBNed) waar we onlangs lid van zijn geworden. Onderweg speelde het weer ons wel parten: overal regelmatig 'zähflüssiger Verkehr' (ik blijf het een prachtig woord vinden in het Duits, veel fraaier dan ons 'langzaam rijdend en stilstaand verkeer', maar dit terzijde). Gelukkig kwamen we toch nog net op tijd aan in Twello. Na afloop van het bezoek mochten we uit de proefbakkerij weer wat lekkere baksels mee naar huis nemen (Ruitenberg Ingredients maakt o.a. hartige en zoete vullingen voor bladerdeegproducten). Bij terugkomst op kantoor zag ik in de mailbox de eerste bronteksten voor het nieuwe nummer van L'Officiel alweer binnenstromen: dus morgen kan ik ter afwisseling weer lekker aan de slag met vertaalwerk!

Geen opmerkingen: