5 december 2008

Oh, kom er eens kijken ...
De schoentjes worden hier niet meer gezet, maar we besteden ook dit jaar in mijn familie wel weer ruimschoots aandacht aan de verjaardag van de Sint. Een paar weken geleden hebben we lootjes getrokken en nu is iedereen hier in huis druk in de weer met knutselen en dichten. Ook ik heb de woordenboeken en de computer aan de kant geschoven om plaats te maken voor mijn surprise in wording. Gelukkig heb ik nog even tijd, we vieren het morgenmiddag. Dat is maar goed ook, want die ene surprise die ik aanvankelijk had bedacht wil niet helemaal lukken en het gedicht dat ik erbij had willen schrijven moet ik nog even omgooien. Maar ik kan me nu al verheugen op de gezichten van mijn gezins- en familieleden als mijn 'flauwste' gedichten morgen worden voorgelezen ...!

Geen opmerkingen: