19 juli 2008

Vakantie!
Eindelijk, die laatste werkweek zit er ook op. Alle vertalingen zijn ingeleverd, de belastingdienst is blij met de btw-afdracht en de nodige back-ups zijn gemaakt. Kortom, niets staat een ontspannen vakantie meer in de weg! Afgelopen week las ik een opmerkelijk artikel waarin het resultaat van een onderzoek van FNV Zelfstandigen werd bekendgemaakt: 80% van de zzp'ers neemt zowel mobiel als laptop mee op vakantie om regelmatig de mail te kunnen checken en telefonisch bereikbaar te blijven voor zaken (bron: nu.nl). Ik neem beide apparaten inderdaad mee, maar ben niet van plan om iets anders te doen dan vakantie vieren. Op de laptop komen de foto's te staan en mijn mobiel is handig voor onderweg - vooral als we gesplitst op pad gaan. Net als vele concullega's heb ik mijn opdrachtgevers uiteraard op de hoogte gebracht van het feit dat ik wegens vakantie afwezig ben. Ik verheug me in elk geval op drie weken Frankrijk, Frans eten, lezen, horen en spreken - voor mij overigens net zo goed een vorm van werk, al voelt dat niet zo, vanwege de aangename omgeving en de prettige temperaturen. Dit was de laatste bijdrage vanuit Nederland en voor alle trouwe lezers van mijn blog heb ik nog een wens: dat het maar een mooie zomer mag worden! Hoe dan ook:

Geen opmerkingen: