16 mei 2007

Op naar een lang weekend!
Ziezo, de aquaerobic-les van vanavond zit er weer op, mijn kleding heb ik intussen ook al ingepakt en mijn rugzak met Nintendo DS + spellen, boeken en tijdschriften (bij voorkeur de Duitse Geo, de Engelstalige National Geographic, HP/De Tijd en meestal ook een Frans, Duits en/of Engels vrouwenblad) staat klaar. Morgenochtend na het ontbijt verkassen we met het halve gezin weer naar ons stekkie aan het Veluwemeer. Onderweg pikken we de ontbrekende pubers op en wie weet gaan we ook nog even langs een kampeerwinkel om het probleem van de bijzettentjes op te lossen. Sommige winkels schromen niet om hun personeel zelfs op Hemelvaartsdag te laten werken en hoewel ik meestal niet te porren ben om op zon- en feestdagen langs aanbiedingen te slenteren, zit er in dit geval voor ons niks beters op vrees ik. Het weerbericht ziet er gelukkig al een stuk aangenamer uit dan eerder deze week in de voorspellingen, dus dat belooft wat voor de komende dagen. We zullen wel regelmatig heen-en-weer gaan rijden, want zaterdag is de laatste competitiedag van dit hockeyseizoen en die allerlaatste wedstrijd van het seizoen wilden onze pubers voor geen goud missen, maar het overgrote deel van dit lange weekend zullen we toch op de camping doorbrengen. Qua werk is alles voor de komende dagen geregeld, hoewel, de ondernemer in mij zal vrijdag toch af en toe even de behoefte voelen om de mail te bekijken. De rekening voor het mobiel inbellen van afgelopen maand viel uiteindelijk reuze mee, dus dat kan ik rustig nog een paar keer doen! Alle (trouwe) lezers van deze blog wens ik een bijzonder prettig, droog, zonnig en warm Hemelvaartsweekend. Geniet ervan, dat gaan wij uiteraard ook doen!

Geen opmerkingen: