31 december 2006


Einen guten Rutsch ins Neue Jahr!

Nog even en we nemen alweer afscheid van 2006. Om mij heen hoor ik het vuurwerk al knetteren. Mijn kasten zijn opgeruimd, het archief is bijgewerkt en ook de nieuwe mappen voor 2007 liggen klaar. Met een vertaalopdracht ben ik nog bezig, dus op 2 januari kan ik 'gewoon' weer aan het werk. Nieuwe spannende opdrachten en contacten liggen in het verschiet, dus wat mij betreft mag het nieuwe jaar beginnen. Spetterend en knetterend luiden we over een paar uur 2006 uit om met het traditionele nieuwjaarsconcert vanuit Wenen en het skischansspringen vanuit Garmisch Partenkirchen .. zou er genoeg (kunst)sneeuw liggen?... morgen aan 2007 te beginnen. Oliebollen en appelbeignets hebben we dit jaar gekocht bij de nummer 2 uit de AD-lijst: bakkerij Olink in Maarssen (en ze zijn lekker!).
Rest mij jullie allemaal een bijzonder succesvol, gezellig en vooral gezond 2007 te wensen!

Geen opmerkingen: