24 november 2006


Klaar voor de start? Af!

De kop is eraf! Trots op mijn eerste posting en ik hoop dat er nog vele zullen volgen. Al doende leert men, dus ga ik op zoek naar manieren om de 'homepage' iets aantrekkelijker te maken. Wel wil ik mijn huisstijl handhaven, dus groen blijft de steunkleur!
De foto van Ollie is genomen in Zuid-Afrika. Eind oktober zijn we met ons hele gezin een week lang te gast geweest in Silonque Bush Estate, landelijk gelegen bij Phalaborwa, vlak naast het Krugerpark. Flora en vooral fauna in het Krugerpark hebben ons bijzonder geraakt en Afrikaans is een bijzondere taal! De rangers die ons als gids begeleidden op een voetsafari konden ons wel verstaan als we Nederlands spraken, maar wij hadden duidelijk meer moeite met het ontcijferen van hun gesprekken in het Afrikaans. Het was een fantastische reis, we hebben met volle teugen genoten en ... we'll be back!
Fijn weekend allemaal, Elsowina

3 opmerkingen:

bro zei

leuk hoor en het ziet er verdomd mooi uit. Wat een leuke vermelding over afrika!

Succes en ik zet 'm in de favouriten om zo nu en dan het wel en wee van de kreukels te volgen.

gr.

Anoniem zei

wat een leuk verhaal zeg :)
succes ermee

gr.

Anoniem zei

Erg leuk. Ga zo door. Ik blijf je volgen!
Groet, Claire